Informatiebijeenkomsten Museumnorm april en mei 2023

dinsdag 18 april 2023

In april en mei organiseert stichting Museumregister Nederland informatiebijeenkomsten over de Museumnorm. De bijeenkomsten zijn geschikt voor zowel reeds geregistreerde musea als musea die registratie overwegen. Is uw museum al geregistreerd, dan is de bijeenkomst een ideaal moment om te kijken of uw museum nog steeds aan de Museumnorm voldoet. Overweegt uw museum registratie? Dan is de bijeenkomst een mooi moment om te zien wat er van u verwacht wordt. We staan stil bij alle pijlers van de Museumnorm en het is uiteraard mogelijk om vragen te stellen.

De bijeenkomst van woensdag 19 april te Heerenveen zit inmiddels vol, maar aanmeldingen voor de onderstaande offline en online bijeenkomsten zijn nog mogelijk:

• di. 25 april te Erfgoed Gelderland (Arnhem, 10-12 uur)
  • wo. 3 mei online (via Zoom, 10-12 uur)
  • wo. 10 mei te Natuurmuseum Brabant (Tilburg, 10-12 uur)

Aanmelden voor een van deze data kan hier.

We kijken ernaar uit om u op een van deze dagen te ontmoeten!